Svar på tal

Filippa om Juste, det är helg! :D:
ska din häst flytta? isf varför? och vart? :) skulle vra super om man fick svar :D

Svar: Ja det ska hon :) Ska flytta till Elvskogen i tungelsta. Har redan skrivit ett inlägg om varför jag flyttar så kolla det http://excelsa.blogg.se/2011/march/anledning-till-att-vi-flyttar.html

alice  om Sorry för...:
lyttar du nästa vecka?

Svar: Jag flyttar på Lördag den hära veckan ja :)

 Carro om Juste, det är helg! :D:
Läser du ingrids och sandras blogg?

Svar: Jag läser den ibland :)

 H om Nu har jag...:
får du bara utslag på benen?
har du speciellt tvättmedel eller sköljmedel till rina ridbyxor? det kan va det du är allergisk mot.
är de tvättade sedan du köpte dem, annars kanske det går över om du tvättar dem :)

Svar: Jag får mäst utslag på benen men oxå i ansiktet. Tror inte att det har med ridbyxorna eller tvättmedel att göra för får utslag om jag är i stall med vanlige byxor och får det inte i skolan och har tvättat allt jag har på mig nån gång :/



Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som du e alergisk i mina öron!



Men hoppas verkligen att det inte är det! Vill ja ha dig i stallet! NU när du skall flytta till oss och allt!

2011-03-21 @ 13:55:17
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0