Anledning till att vi flyttar!

För ni som undrar varför jag flyttar så har det många anledingar.

1. Forsen har nu mera blivigt ett kollektivstall och tkr att det är bättre när samma personer sköter hästarna.
Och det är bättre när man bara kan fokusera på sin egen häst.

2. Elvskogen har mycket bättre träningsmöjligheter och ett mordänare stall med stort ridhus, bättre utevolt och galoppbanan mm.

3. Många av mina kompisar står där eller ska flytta dit.


Valdo på elvskogen


Fabbe på Forsen


Jag och Saida som nu står på Elvskogen :D




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker det e bra att du skall komma till oss :)!

2011-03-07 @ 18:16:03
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: fanny järvå

sv: Haha, är det?! :)

Vad tråkigt att du ska flytta tycker jag :(

2011-03-11 @ 21:01:37
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0