Världens bästa!

Jippie! vi ska äta grillat, hehe :) Inte för att jag äter köttet då men det luktar så gott och då får man alltid potatis och bea till! :D Sen ska Stina oxå sova hos mig och jag ska tvinga henne att bada! (synd för dig att du duscha)

Ska oxå tillägga att jag har värdens bästa ponny och tränare, ja eller pappa! :
Pappa är lite som min tränare, han hjälper mig när det går dåligt i ridningen, han går banan med mig på tävling och säger hur jag ska rida! Det är alltid han jag vänder mig till när det går dåligt! Så stort TACK till dig! <3

Red på banan och körde lite bommar och småskutt med sockerbitar! Elsa var superduperfin och hon verkade tyvka att det var jättekul att få skutta lite, inte för att det var alls högt men hon blev jättepigg! :D Var tvungen att hålla in henne ganska mycket eftersom det var så lågt och då ska hon gå väldigt lugnt fast med energi! Hon hopade oxå mer med ryggen ny oxå!:D
Bäst var hon helt enkelt! :D


















Puss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0