Halvstudiedag :)

Är hemma nu! :) Hade halv studiedag så slutade nu efter lunch, sååå skönt! :)
Mamma skulle igentligen hämtat mig direkt efter skolan så skulle jag åka ut till stallet och rida ut med saida ju men får inte tag på henne så vet inte hur jga gör :P

Men om hon inte svarar får ja väl åka ut och rida själv i sånna fall, vill i alla fall rida innan insläppet så jag är hemma ikväll!

Planerna för ikväll är antingen att åka till min gammelfarmor/mormor och fira henne eller följa med mamma och pappa på ridningen och filma när dom hoppar ;) Ellar bara chilla, hehe får sen vad det blir :)


elsa kamel ;)







Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0