Tävlingsresultat Mälarhöjdens RS

Kan börja med att säga att min ponni är världens bästa! :D

LC 4 fel
Framridningen gick jättebra! Fokuset låg på att hon skulle gå framåt och ta yttertygeln och ja, massa olika! Hon lyssnade jättebra och har inget att klaga på ;) På banan var hon framåt och ba flög över hindrerna utan problem men sen när vi kom till ett plank så svängde hon åt sidan och tänkte springa om det men då styrde jag tillbaka och "sparka på henne" och då hoppade hon men fick med sig en bom men är jätteglad att det inte blev en vägring :)
Är lite sur på min själv för att jag visade aldrig det hindret för vi har ett likadant plank hemma men men. Hon gjorde så för att hon va rädd så... :)

LB 0:0 precis utanför placering
Framridningen blev lite konstig för klassen började mycket senare ä vad vi hade räknat med så fick rida fram ganska länge men hon va fin! Fokuset låg då på halvhalter och framåtbjudningen :P På framhoppningen var hon ganska seg och jag red dåligt men när jag rätade på mig och drev framåt så blev hon mycket finare och hoppade jättefint! =D
Dock blev det mycket skritt innan ja fick gå in på banan så hon blev lite seg men i mitten av banan så vaknade hon till! :) Satsade inte på att vinna direkt utan att bara komma runt felfritt men kom 1 sekund från placering och 2 sekunder från vinnaren som desutom tävlar MSV men är supernöjd ändå! :D Världens bästa helt enkelt!












haha, så fuul men gud så söt hon är när hon är sur, haha ;)













All kärlek till min ponny! <3

Kommentarer
Postat av: m'

åh va kul! :D<3

2011-05-28 @ 21:19:31
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: saida

sv: Haha nej ;)

2011-05-28 @ 22:07:29
URL: http://saida.devote.se
Postat av: j

Super roligt att det gick så bra:)

2011-05-30 @ 06:55:50
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: ebba mickelson

gud vad roligt! :) så får ni debutera LA snart också!;) kram på er

2011-06-04 @ 14:20:45
URL: http://ebbamvr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0