Mysig vilodag i stallet! :)

Kom hem från stallet och sen vare direkt in i duschen så har inte kunnat blogga  :P
Det var riktigt mysigt idag i stallet! Va jätterid sugen när jag var påväg dit och så men
är glad att Elsa vilade för det var faktiskt rätt skönt för både hon och mig ;)

Maserade henne och hon tyckte att det var superskönt! Är så kul att göra något som man
verkligen märker att hon uppskattar! :D Mockade och borsta oxå på
Lord! :)


haha, hon la sitt huvud på min axel och sen kiklades hon med mulen i nacken oxå! haha <3
Ska bara säga att det var jättetungt :)



haha! kolla Lords underläpp ;)


snuffis! <3


Kommentarer
Postat av: Tuva

sv; Jaa :D

2011-05-17 @ 08:41:05
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Tack. Jag har haft min i 4 år nu. själv då? :)

2011-05-17 @ 12:21:31
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0