Mitt maj 2010

Ja maj för 1 år sen var så annorlunda från nu!




Starta min första hopp"tävling"! En clearond på Vendelsö och var supernöjd men väldigt nervös!


Köpte våran älskade transport! :)



Elsa fick nya fina transport skydd för att dom andra var för små! :P haha intressant ;)


Första gången jag satt på henne i grimma och grimskaft, dock så åt men jag tyckte det
var jättekul! :D


Var oxå med i Tom Österholmscupp! Min första bana med omhoppning :D


Började gå bra i ridningen :)


dock stark och jag vra väldigt stark oxå :P


Red ut och med underbara vänner och hade börjat hoppa i skogen! Minns att den
hära ridturen var grymt roligt! Tsm med cornis D:



Var oxå sommar/vår på riktigt då :)

Hängde mkt med Cornis när hon red Pinokkio :P


Lekte oxå mycke i stallet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0