Lollo dagen

Gårdagen

Va med Lollsan igår och det började med att vi gick noch handlade godis i Sågen. Sen cycklade vi hem till mig och har nog aldrig skrattat så mycket när man cycklar, hahhaha! Kunde inte cyckla så Lollo fick köra istället, haha! :D
Men sen när vi kom hem åt vi mellis och sen skulle vi försöka veta hur man fick igår I am number four på film och när vi väl fått det efter typ 1 timme så funkade inte ljudet så då försökte vi fixa med det i typ 1 timme men sen gav jag mig, haha så gick vi ut och körde hindebana! :)



IdaLovisa demostrerar
IdaLovisa har fått nog
IdaLovisa ska ta bussen,
hem till idas bo! :D

haha, hittade på den på vägen hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0