I am number four in my ♥! (skulle publicerats igår 21:30)

Kom hem från Bion för ett litet tag sen men har pluggat (har ju matteprov imorrn).
Såg I am number four, asså den är så sjukt jävkla bra! :D Jag var den ända som skrek för det kommer så plötsliga sener och det pinsamma var att jag redan sett den, samma film som jag såg med twinsen och Cornis :) men då var det 1000 gånger värre!
Haha men hade inget emot att se den för Stina hade inte sett det och den är ju bara såååå bra!! =D
Världens bäst film som man kan se typ 100 gånger utan att tröttna! Och det bästa är ju att han det handlar om är så sjuukt jävla snygg! haha och det är han tjej oxå så då blir filmen mycket bättre!

Imorrn ska jag jogga ut lite tror jag, barbacka får det bli! :)





Hur snygg får man va!?


Kommentarer
Postat av: Lollo

ida han var ju inte särskilt snygg?? <33 :P

2011-05-09 @ 17:55:49
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0