Hemma från gammalfarmor, hehe!

Kom nyss hem från min gammelfarmor (kom fram till det nu) och det var trevligt! :)
Träffade bland annat mina kusiner och mina små sysslingar, haha den minsta Ida ville typ va
slav och gjorde allt man bad henne om, gullig! (fint namn föresten)

Skulle ju rida ut med Saida men det regnade och vi kände inte för det
så vi skrittade och travade fram ute och sen red vi in och red lite dressyr inne och
det gick jättebra! :) Ibörjan när vi red fram ute och när vi kom in i ridhuset
så gick hon emot och ba va stark och grinig men kickade på henne lite så att hon
verkligen gick fram och då travade hon på jättefint och va fin hela passet sen! :)
Saida hjälpte mig oxå med att få henne stadig i galoppen (och traven då) och hon
blev jättefin och stadig då! :D

Juste! Kunde oxå länga ut tyglarna helt nästan i galoppen och hon gick kvar nere 
i formen och sen korta upp igen och hon tjafsade inte emot nått! :)

 




gammal bild på Els och tess :P


Kommentarer
Postat av: Saida

Haha vilka bra bilder Mirja tog ;)

2011-05-17 @ 23:12:02
URL: http://saida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0