Filmkväll men mammsen!

Sry för dåligt med uppdateringar nu på eftermiddan men har vart i stallet och sen har jag kollat på film nu med mamma :) Den var faktiskt bra, sen ska vi se en till film, hehe värsta film kvällen och sen blire Big Brother vid 10 ;)
Dagens ridning gick helt okeej :P Red i ridhuset och Pelsa var duktig men jag hade lite för brottom att börja trava så hon fick inte gå igenom sig i skritten och då blev hon lite stel. Blev lite irritera på mig själv för red inte med sitsen och då slängtravar hon när man bryter av från galopp och då blir jag sur och drar i henne istället för att låta henne lugna ner sig! Sen blir jag bara ledsen och sur på mig själv och då blir inget bra men red ju bara i 15 minuter så är nöjd ändå :)


haha sitter som ett mongo men gillar bilden ändå :)


Kommentarer
Postat av: m'

sv;

hihih taack :D<3

2011-05-05 @ 20:59:03
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: moa

okej, kollar in den nu :D hihi puss :D <3

2011-05-05 @ 21:56:01
URL: http://varendspal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0