En riktigt bra dag!

Har inte bloggat så mkt idag emn den hära dagen har vart jäkligt roligt asså! :D
Börja med att jag gick ner till Grindstugan där jag mötte Saida som kom med bussen :) Sen tog vi 825 och åkte till handenterminalen och sen pendeln till västerhaningen och sen bussen till tungelstaskolan :)
Sen när vi nyss hade börjat gå så kände vi oss jättehungriga så vi gick till en pizzeria och delade på en pizza och satt och pratade om alla möjligt i typ 2 timmar hehe ;)
Sen gick vi mot stallet och började mocka, mockade tillsammans så det gick ju faktiskt fort men sen vet jag inte vad som hände för helt plötsligt var klockan halv 5 och det var insläpp, haha man är ju seg!
Ja, sen verkade vi ju borsta i typ 3 timmar för dom var ju grymt smuttsiga asså,haha!


Sen red vi ut och hade det så j*vla fucking underbart! Det vra grymt roligt och super mysigt! Vi hittade en jättefin gräsbacke (eller vad man säger) som vi galopperade upp för och både Elsa och Lord tyckte att det var jättekul! :D


Älsklingen! <3


haha gulliga Shadow! :P

min lilla kussi :)

Ja, dagen har vart super, älskar att bara vara och sitta och prata med syster! :D

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

sv: ja :)

2011-05-06 @ 22:44:28
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/
Postat av: J

Gullig bild på Shadow kan jag låna den till vår blogg?:) Men supergullig bild verkligen<3

2011-05-07 @ 10:31:58
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: saida

<3

2011-05-07 @ 11:12:16
URL: http://saida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0