Dagens ridning Elsa!

Det gick inte alls bra att rida idag! :(
Jag har kommit tillbaka till mitt gamla ridsett, då jag va mycket starkare och inte red som jag ska rida henne och då går det jättedåligt och märker att Elsa inte häller tycker det är kul!
För nån vecka sen kunde jag kort upp henne och börja trava och galoppera nästan på en gång men nu är det som förut. Korta upp henne och skritta i 20 minuter innan hon blir fin, trava och sen ner till skritt igen för hon bara är stark och sen trava jättelänge tills jag kan galoppera men då trava igen för att hon inte går bra :(
Men hon blev fin på slutet och skyller allt på mig, jag suger, det är bara så!




Älskar dig ändå <3

Kommentarer
Postat av: m'

du suger inte alls !!!! ♥

2011-05-23 @ 21:55:43
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Mot alla ods XD <33 do you remember? :P

2011-05-24 @ 21:59:14
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0