Är inte söndag en vilodag? ;)

Är äntligen hemma nu och har duschat oxå :D Har inte suttit still en sekund idag asså :P
Va ju först i Sickla och jag fick med mig massa snygga saker hem! :) Sen stallet på en gång och ridit och sen åkte vi och åt pizza på en pizzeria nära stallet och nu är jag hemma ;)

Började ridpasset med att skritta fram kanske 25-30 minuter med Cornis för hon får bara skritta Bucke ;) Red sen på banan och det gick jättebra, i alla fall på slutet :) Men det gick inte dåligt, asså hon gick på tygeln och var mjuk och fin men jobbade på att hon skulle vara stadig i galoppen(och traven) och det tog ett tag innan det gick bra, men med mycket yttertygel, mjukhet och ben så blev hon SUPERFIN! :D













Mer bilder får ni imorrn :D

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kan du inte lägga ut bild på det du köpte? :)

2011-05-22 @ 21:58:37
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0