Vinnaren av Vem och Vem är.....

Cornelia "cornis" Sparring :D

Hon hade 8 1/2 rätt av 9 :) Hon kmr att gästblogga här i helgen (hoppas jag) men hon har tyvär ingen blogg så det bli ingen länk :P

Rätt svar:
1.
Cornelia Sparring. Känner genom stallet och är väldigt bra kompis med :)
2. Isabelle Sparring och Aristrokrat Pan. Isabelle är min tränare och "Nalle" henne gamla häst :P
3.
Desirée Widenor och Lovisa Sunnercrantz. Dessie känner genom skolan (BF) och Lovisa oxå genom skolan, bra kompis :)
4. Saida Sjöström. Hade häst i samma stall förut och har tränat för Big sister :)
5. Jennifer och Caroline (tvillngarna) Hade oxå häst i samma stall förut. Kompisar men träffas aldig :(
6. Mina brorsor, min pappa och jag. Är min familj ;)
7. Elsas halvsyrra Pandora. JA, en i familjen till Elsa och har träffat henne på provridningen ;P
8. Inidgo. Min mosters hingst :P
9. Stina Westerlund. Min kusin :)

Cornelias svar:
1. Det är jag, Cornelia. Vi lärde känna varandra när du kom till forsen med Elsa. Vi brukar rida tillsammans och sova hos varandra typ, haha!
2.Det är Isabelle, min syrra, på sin gamla häst Nalle. Din dressyrtränare och min syster
3. Desireé, som du känner från skolan och brukar vara med i stallet. Lovisa som du känner genom skolan.
4. Saida känner du genom stallet. Hon har tränat dig lite i både hoppning och dressyr och är typ som din syrra, haha!
5. Caroline och Jennifer som du också känner genom stallet. Ni är kompisar men träffas inte så ofta
6. Bild på din pappa, dina brorsor och dig och en liten kille när ni är i Egypten.
7. Elsas syster, Pandora. 1/2 rätt för jag sa Pandora :P
8. Indigo, dina kusiners unghästhingst i Malmköping.
9. Stina, din kusin.

Hon hade inte riktigt svarat som mina svar men hon hade ju ändå rätt :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Fråga frågor i bloggsvar på våran blogg!

2011-03-04 @ 14:46:34
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Desiree

fattar inte sista 7an :P

2011-03-04 @ 21:57:59
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: Desiree

SV: "ett 1\2 rätt för jag sa Pandora" det sa ju hon me? elr e jag trög hehe

2011-03-05 @ 21:36:30
URL: http://teslans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0