Vet nån vad det kan va?

Ska snart till stallet. tänkte rida lite konditionsträning runt hoppvolten :)

Red i ridhuset på Vendelsö igår och det gick jättebra! Pappa höll lite träning åt mig och vi övade på fattningar och avbrott till och från skritt och det gick faktiskt jättebra när jag vet hur jag ska göra :) Sorry för inge bloggande igår efter men kom hem ganska sen så det var bara ponnyakuten på datan och sen sova ;)

Måste oxå säga att jag typ fått nått utslag eller nått! Det har kliat på massa olika ställen på kroppen som halsen, låren, knäväcken, smalbena, armarna, armbågarna, knäna, ja typ överallt.

Men nu måste jag åka till stallet, see you!






på baksidan av mitt lår :(

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Carro

Gumman gå till en läkare och kolla up det! Hoppas det inte smittar:P



Då finns en risk att jag kommer få det :P

2011-03-07 @ 16:38:21
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Alice

Eksem? :S

2011-03-07 @ 17:16:54
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: michelle - satsande dressyrryttare

sånt hade jag oxå för en månad sen, det var tydligen allergiutslag, och jag har aldrig varit allergisk mot något innan, men tydligen blivit de..



Det kliade hysterisk hela jäkla tiden, kund inte sova osv, och hade exakt likadana utslag som du har, överallt :(



2011-03-09 @ 17:41:00
URL: http://ponydressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0