Hos sparrings

Tja alla! :)
sitter på golvet i Cornis badrum. Tänkte blogga lite medans hon duschar :P
Vi kom hem från stallet vid 11 ungefär så har inte vart hemma så länge. Det gick jättebra för dom och dom var super duktiga :) Måste bara berätta en jätterolig sak att när vi gick på toa på Segersta så var det en tjej som kollade ganska mkt på mig och sen frågade hon om det var jag som hade Elsa och det var Line, hon som hade Elsa efter uppfödaren. Coolt va? Hon bor lixom på Strömsholm och var bara där under lovet och just då så var jag me. Haha så vi pratade lite om allt möjligt om Elsa :)
Masserade och gick med henne en kortis i regnet memn det var faktiskt ganska mysigt utan att hon drog iväg lite för att lukta på nått bajs. Haha, konstig häst man har :P
Jag och Cornis har planerat hela dagen imorrn och den kmr att bli sähär (ungefär, skriver bara lite kort för har vårt "shema" i köket men lite kort då)
Åka till Forsen och mocka och Cornis ska rida två hästar och jag en. Sen åker vi till hästbiten för Cornis behöver lite nya saker och sen åker vi till Elvskogen där Cornis har Valdo och så rider hon honom
Blir lite ihoptryckt för nått har cepat sig men struntsamma :P

Lite bilder från strömsholm i somras :)











Puss <33

Kommentarer
Postat av: fanny järvå

Tävling på bloggen, var gärna med! ;D http://fannyjarva.blogg.se/2011/march/minitavling.html#comment :)

2011-03-05 @ 22:02:59
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0