Stackars Elsan :(

Har en liten paus nu mellan pluggandet men ska nog komma igång snart igen :)
Idag har Elsa fått nya skor och sen efter det joggade jag ut och det slutade ganska dramatiskt :S

Men det var så att när jag skulle galoppera så var hon väldigt tittig och saktade in och sen när jag skänklade på så typ ramlade hon nerpå knana och bakbena bara flög åt olika håll! Asså kan inte förklare men det var jätte läskigt! Men vägen var typ helt sne så den luta neråt så det kan ganske ha vart oxå och att hon lixom tvärnita typ :( Men kände på benen och hon verkade inte ha ont och hon var pigg och glad påvägen hem så hon gjorde sig nog inte illa.

Nu ska jag plugga, hoppas det kmr ett till inlägg ikväll:)






Jag och pappa hittade en liten mysig stig i skogen oxå =D

Puss <33


Kommentarer
Postat av: amanda

haha tack :d haha aa det är det verkligen <333

2011-03-31 @ 21:05:13
URL: http://paam.blogg.se/
Postat av: J

Det hände typ med Shadow också fast då hade Carro prisis brytit ned till skritt från trav så det var mer att han först halkade och blev lite chockad så han kunde lixom inte parera då. Men han mådde inte alls dåligt efter det jätte bra som vanligt, ja han fick ledas dagen efter men annars blev det som vanligt:) Så tror inte att det är någon fara med Elsa:)

2011-03-31 @ 21:31:43
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0