Rymt...

God morgon alihopa! :)
Vaknade lite innan 7 a mig själv! Asså det är helt sjukt. På vardagar
när jag går och lägger mig tidigare, nämen då kan man inte vakna
äns av veckarklockan men när man går och lägger sig sent, då ska man
vakna ännu tidigare än på vardager, haha konstigt ;)

Fick i alla fall reda av Anna (som har morgonen idag) att Elsa hade rymt ur sin box och
stått och ätit upp 3 påsar! Asså hur svårt kan det vara att kolla så att "haspen" till boxen
är nere? Hon kan ju inte komma ut om den är nere. Asså blir så j*vla irriterad men jag
och mamma ska åka till sen och kolla henne och gå med henne.


<33

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Alice

Busiga Elsa! :P

2011-03-12 @ 11:08:37
URL: http://alicefabienne.blogg.se/
Postat av: Saida

Haha varför är jag inte förvånad för ... :P

2011-03-12 @ 11:28:29
URL: http://saida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0