Nu har Carro sagt åt mig att skriva om varför vi bestämde oss för att skaffa häst ;)

Ja, det var nog lite konstigt men inte så komplicerande men det var så att
jag hade alltid velat ha en ponny så satt på blocket hela dagarna
och kollade på massa söta B-ponnysar och en dag så visade jag typ mamma
och sa att jag ville ha en ponny och hon ville verkligen inte det för
jag var ju väldigt rädd av mig och vi kunde ingenting typ och sen
så kostar det ju mycke men pappa tyckte det lät roligt och sen pratade
vi med folk om hemsidor och sen så åkte vi bara och kolla ;)

 
Det var på denna hemsida som jag hittade alla ponnysar
jag provridit! :)

Länk till Carro och Jennis blogg HÄÄÄR!! KOLLLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0