Fredag = Helg! :D

Tjoo allihopa! :D

Just nu lyssnar jag på musik och äter lite godis! :) Kom på att det är helg så 
då ska jag förska bomba er med inlägg! :)

Träningen idag gick bra :) Hoppade upp ganska sur och hade helt enkelt bestämmt
mig för att det skulle gå dåligt och att hon skulle vara stark. Så det gick jättedåligt
ibörjan. Jag red som en kratta verkligen och tänkte inte på att hon var fin när hon väl var det
men med Isabelles hjälp som psykolog eller vad man nu säger så blev jag gladare
och då gick det superbra! :D

Imorrn blir ut lite lugnt, nån som vill hänga med? Har faktiskt kommit på en ny väg ;)

Ska försöka göra flera inlägg ikväll om jag orkar :P

Film från träningen i Onsdags! :D


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad fina ni är;D <3

2011-03-11 @ 18:48:00
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0