Får *! Kommer aldrig på rubriker!

Kollar på Lyxfällan med mami :) Hon ska få datan nu men ska bara göra ett litet inlägg :)

Imorrn så ser dageen ut så att efter skolan går jag och Dessie hem till henne. Äter mellis och Dessie byter om. Sen kmr mamma och hämtar oss och hon har med mina ridkläder och sovkläder. Sen rider vi ut sista gången tsm. Efter stallet så drar vi hem till Dessie och mysar och jag sover över där :D

Ja, så kmr nog dagen att se ut imorrn. Ha en bar dag för det ska jag ha :)



haha sötnosen <3

Puss <33

Kommentarer
Postat av: marre

sv: haha jaa precis :) vilka håller din pappa på då? ;)

2011-03-24 @ 21:33:33
URL: http://clarquists.blogg.se/
Postat av: j

Det skall bli jätte roligt att du kommer till oss på lördag:) Ja nu vet jag vilken box också;P

2011-03-25 @ 07:38:48
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Nej vi har inga gglasögon eller linser i stallet då vi nu inte har glasögon och sedan så behöver man inte konsentrera sig på vad det står i stallet på samma sett om du fattar:S

2011-03-25 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0