Dåligt uppdate...

Sorry för väldigt dåligt uppdatering idag men har var med Dessan och Lollsan efter skolan och sen direkt efter det så åkte jag till stallet så har verklige inte hunnit men nu ska jag bara göra ett snabbt :)

Var ju med Lollo och Dessie och vi bakade krabelurer och busade lite, hehe :P

Red dressyr i ridhuset och det gick bra :) Hon var finare än vanligt i början i trav och skritt men var jobbigare i galoppen men det sitter nog mkt hos mig oxå för det blir så när jag inte tränar i början av veckan men men :P

Imorrn ska jag rida ut med Dessie och Tesla :)





haha! dom blev lite misslyckade ;)

Sweet dreams <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0