Vill tacka er alla!

Vill tacka er alla som har funnits där för mig när jag verkligen behövt er!

vill tacka min bror Linus för att han alltid hjälper mig när jag inte fattar nått men datan! Utan han hade det inte blivit några filmer. När mamma och pappa vart borta och jag vart rädd har jag fått sova i hans säng oxå :D
Vill tacka Saida för att hon hjälper mig när det går dåligt i ridningen och löser allt! :D
Vill tacka min bror Hampus som hjälper mig med läxorna när ingen kan!
Och sen såklart vill jag tacka mamma och pappa för att dom alltid ställer upp! :D

Kommentarer
Postat av: Saida

Naw :)

2011-07-03 @ 14:58:28
URL: http://saida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0