Älskade vän! <3

Man blir så glad när allt ba löser sig. När man märker att hästen tycker det är kul och är glad. När den är nöjd men en och verkar tycka man är duktig nog! Om nån av oss gör fel skyller man inte ifrån sig och blir sur utan tänker om, tänker på att nu ska vi göra bättre ifrån oss!
Det är tack vare Saida jag känner så. Jag har blivit mycket mjukare och lugnare/snällare i min ridning och man ser på Elsa att hon trivs med mig när jag rider. Har örona framåt och verkar almänt prallig och glad :)

Sånt gör mig så lycklig! <3


Att bara se henne glad gör mig glad!


haha ser lite skumt ut med dressyrsadeln :P


den hära bilden är jättefin tycker jag, vet igentligen inte varför ;)




är bara såå kär i denna ponny! <3


Kommentarer
Postat av: saida

Haha vad söt du är <3

2011-06-07 @ 12:46:03
URL: http://saida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0