Mot Mariefred! (update längst ner)

Snart ska i dra först till centrum för pappa ska handla solglasögon och sen ner mot Mariefred! :D Uppdateringen kommer kanske inte va på topp men kolla ändå! Om det finns möjlighet till att blogga
så gör jag såklart det ;)



vet inte vad det är men älskar bilden, är väl för att min älskling är med på den <3
När jag tänkter på att ja inte kommer kunne få träffa dig idag känns det inge bra! Vet
att jag träffar dig imorrn men när jag inte har nått val, jag kan INTE va med dig idag så
blir jag ledsen, men det känns skönt att känna att du finns där imorrn för mig! <3



Update: Har fixat lite så det kommer komma roliga mobilinlägg, asså med bilder :D


Kommentarer
Postat av: Linda

nej tävlar inte nu men tränar mycket. Hon måste slutmätas först å så....:) Men efter sommaren tror ja jag kommer starta första gången :)<3

2011-06-04 @ 10:18:24
URL: http://horselifemeandyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0