Saknar det gamla! :(

Saknar hur det va förut! Vi va typ varje dag på loven, varje helg sov vi! Red och hade det så skoj :) Du va med när jag vaknade på min födelsedag och jag på din! Följde med på varande tävling du tävlade! va med när du kom ut gråtandes och när du vunnit :D
Vi va som systrar, trodde det alltid skulle förbli så men det har ändrats. Du va den jag pratade med när jag var ledsen men nu vänder jag mig till nån annan.  Saknar våra samtal i stallet och allt vi gjorde! :(
Ibland undrar jag faktiskt om vi verkligen va så bra vänner, känns konstigt att allt bara kan försvinna men tydligen. Man glider ifrån varandra!





Såklart är vi bra vänner men inte som förut!

Kommentarer
Postat av: simone

snygg tshirt :D

2011-06-03 @ 09:48:38
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0