lite av mitt sommarlov ;)

Lite av mitt sommarlov är planerat! Inte allt i veckor men det är struntsamma!

vecka 24:
Connemaramästerskapen meeting i Norrköping lör 18-sön 19! (det dåliga är att tävlingarna på Lördagen är inställda så det blir ba tävling på söndagen så det blir inge riktigt meeting men vi åker dit på Lördagen ändå)
Då blir det ba LC och LB


Midsommar V 25:
Åker ner till landet och els hänger med. Åker dit redan på torsdagen, tror midsommar är på fredagen :)
Är där och firar med släkt och sen på Lördagen är det ner till skåne på läger! :D Det är därför vi tar med henne ner, annars blir det så jobbigt att åka hem igen och sen vill jag ha henne på midsommar :)


Söndag Vecka 25:
Drar ner till Skåne och AW! :D Träffa underbara männsikor och ha det såå bäst! :D Är där i 1 vecka :)

Emil (AW-bild)

Sen ska jag ner till landet en hel vecka med Elsa oxå och ba mysa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0