simply the best! :D

Har igentligen bara en sak att säga till er!
MIN PONNY ÄR BÄST! :D

LC vann vi! Vägrade på framhoppningen, ööös regn men vi fixade det ändå! :D
LB 2:a av 1 placering! Stannade oxå på framhoppningen, hon var trött, hade ridits och hoppats i 2 timmar i streck för det var ingen paus emellan klasserna och eftersom prisutdelningen till LC var efter D-ponnisarna så fick jag vänta ute i ösregnet!
Kom 2 sekunder från att vinna och hade inte förväntat mig det då hon som van LB van oxå SM ;)
Hoppbilder och fler bilder kommer för det var en fotograf där hela helgen! :D
Trotts regn, kyla och hal tävlingsplan så fixade vi det! :D
Ja, eftersom det regnade så var jag väldigt försiktig, man vill ju inte att hon halkade
eftersom det hade spöregnat hela morgonen! :S


haha charmig bild här! :D


och såhär ser ett par vita ridbyxor ut efter en regnig tävlingsdag!

Ponnyn ställer verkligen upp! <3

Kommentarer
Postat av: m'

Nämen gud va kul, grattis ! :D<3

2011-06-19 @ 19:01:55
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Millan

Ett stort grattis till vinsten =)

Önskar Millan ( ägare till Elsas pappa Finn )

2011-06-19 @ 19:33:24
URL: http://blogg.passagen.se/ostergrytinge/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0