Nu är jag tebaka!

Ni får klaga! Uppdateringen har vart ett skämmt! :(
Har inte haft tid ooch när jag väl har det, tror ni inte att åskan hade slagit ner internett då, joo såklart men nu är jag tebaka! :D
Nu är kännslorna helt huller om buller! Är jätteglad för att på Torsdag så åker vi mot landet och har det mysigast där och sen på lördag bär det av mot skåneland! Blir jättepirrig när jag tänker på det!
Har vart och hanlat lite saker te lägret idag oxå men allt är inte klart, ska handla klart resten imorrn ;P
Ba så ni vet så borde ni känna lite medlidande för har tagit 2 sprutor idag, en i varje arm!

Kommentarer
Postat av: Lollooo

Varför tog du sprutor? :P <33

2011-06-21 @ 22:47:39
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0