Måste skärpa mig nu! Nått finns det jue

1:a riktiga dagen på lovet idag då! Det som står på shemat är att dressyrträna för Saida och sen kanske det blir på avslutningsfest av Forsen, får se om jag går ;)
Förut hade jag mycket att skriva om men nu känns det som om det inte finns nått mer!
Vet inte hur jag ska tänka, hur jag ska komma på mer lixom. Har inga speciella känslor att skriva om, inga
åsikter eller nått liknande. Det blir ba jättekorta inlägg men ska ta tag i det hära nu!
Får inte bli så här tråkig, nu ska jag tänka om och tänka på mitt liv. Hur det ser ut! Hur jag skulle vilja att det såg ut hur det inte skulle se ut!
du lyser upp hela mig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv lite mer om kompisar å sånt!

2011-06-15 @ 13:04:33

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0