Ja, hur ska sommarlovet bli?

Jippie! My feber has go down! Men jag får ändå inte åka ut te stallet nu och rida med Corn ifall febern skull gå upp :(
Så nu ligger jag i min ensamhet till rum, funderar lite på livet och sommarlovet. Vad man ska göra och vad man inte vill göra. Hur ska jag göra med bloggen, kommer det bli lika mycket uppdatering?
Ja, svårt asså men lite har jag planerat på sommarlovet. Det med mig är att visst, jag kan ba ligga och chilla en dag men inte mer! Får panik på riktigt! Vill ba hoppa runt och skrika och jag vet inte vad! Så, nej måste planera lite roligt!
Idag ska jag försöka blogga så mycket jag kan då jag ändå ba är hemma hela dagen, bra för er! :)
haha, älskar bilden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0