Har jag förstört nått? :(

Hur kunde det bli såhär! :( Nu tänker ni att jag gjort att STORT misstag och då har ni helt rätt! Jag har inset att kärleken till hästen är något mer än ba massa pussar och klappar! Den kärlek som jag vill ge DIG är glädje! Att vi ska ha roligt tillsammans! Ha bilder på när vi har roligt och myser!
Det här är inte riktig KÄRLEK mellan oss,
det är bara ett foto, en bild för visandets skull!
Vilken bild symboliserar mäst kärlek och samband lixom?
Den hära skulle jag gissa på!
Det här är på riktigt för mig! <3
Du är den som betyder mäst, därför blir jag ledsen när jag tänker på vad jag kan
ha förstört! :(
Fan för falsk kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0