Grattis världens bästa! :D

Idag fyller min lilla plutt år! :D Hela 13 år!
Tänk att min lilla pärla föddes idag för 13 år sen, så
sjukt att tänka så! Att hon har vart ett litet gulligt föl :)
Hon ska få en liten tårta och en present av mig :)
Vad jag ska köpa är en hemlis men jag visar bilder på det sen.
Undra vad hon vill ha på sin tårta? Vet ju att hon gillar den jag brukar göra men
tänkte göra en lite mera sommrig! Men lite jordgubbar på, kanske får hon en riktig tårta, vem vet ;)
Tårtan hon fick i julas! Har gjort denna tårta 3 gånger så känner
att det är dags för nått nytt! :D
Världens finaste och bästaste ponny asså! :D

Kommentarer
Postat av: filippa <3

vilken fin blogg <3

2011-06-10 @ 18:20:17
URL: http://cherryhouse.blogg.se/
Postat av: Lollsan

Grattis söta Elsa <3 :)

2011-06-10 @ 19:10:26
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0