Fin fina du! <3

Lördag kväll nu då... har först spenderats med bästa ponnisen och sen på mamma och pappas jobb :)
Är jättesugen på att se på en bra film men popcorn men orkar inte göra nått!
Måste ba säga att elsabus va jättefin idag! Även fast jag inte ridit henne på riktigt i några dagar så är jag ändå väldigt stålt över henne! :D
Vet inte alls vad det blir att göra imorrn! Nu när man är sjuk så har man så tråkigt så man ba
vill hoppa runt och göra massa saker!
Visst är hon fin min underbaring! :D Är helt kär asså <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Underbart vacker ponny du har :)

2011-06-12 @ 12:31:29
URL: http://ungponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0