Dressyr? nja, skulle inte tro det!

Dressyren var hon oxå superfin i! Såå stadig och fin på framridingen! Stort tack till halvhalterna för detta! :D
Men som jag skrev förut så blev det rörigt när jag skulle gå in på banan!
Dom var väldigt otydliga med hur man skulle göra så gjorde fel och då blev jag ofukoserad och tappade allt och Els fattade väl ingenting men vi tog oss igenom banan utan att rida fel eller nått sånt så är välldigt nöjd ändå! :D
Huuur fin är inte denna ponny? <3
Tagen i fel läge men man ser ju hur fin hon var! Ponnyn är ju grym!
En till rolig sak var att många tyckte att hon va jätttefin och nån från connermarasällskapet tyckte hon var såå fin när vi hoppa och sa att hon måste tävla höga klasser.
Mamma ba: ÄÄ, dom tävlar ba upp till LB och hon har ba gått LA.

Haha, jag dör men roligt jue!


vet! Hon är verkligen såå söt <3


En fin bild på banan iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0