Dagens ridning på min lilla bitch

Tränade mararbete för Saida och det gick jättebra! :)
ibörjan var både hon och jag stela och jag va rätt stark :(
Men sen med massa hjälp av saida kom vi ur det och jag
börjde rida som jag skulle igen :D
 Red utan stigbyglar
och jobbade med halvhalterna och rida med sitsen och
hon blev hur fin som hellst.

Hade sen cavaletti och hon såg ut som en liten kamel, haha!
på galoppbommarna hade hon blivit trött och då blir hon
stark och då blir jag det med så då gick det dåigt igen men Saida hoppade
upp och kände på henne och visade hur jag skulle göra och sen
blev det bra igen! =D

Övade oxå förvänd galopp, fattade först förvänd och sen skulle jag ställa innåt och Elsa
gjorde det utan att ens säga emot nått alla, haha!
Sen släppte vi henne på banan medans vi byggde bort, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: amanda h

svar: Nu tar jag detta inte som en fråga på grågestunden.. utan du får kommentare där isåfall :)



men aa jag tävlar mkt!

fast han är ingen ponny utan storhäst :) han är ganska liten.. xd men haha..



Men tck så mkt sötis!

grymt fin blogg haru!

kram <3

2011-06-04 @ 00:01:25
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar ; Jag ska skaffa en D-ponny! :D

allround mot hopp



förresten, du har en jättefin blogg, och sööt häst!

2011-06-04 @ 01:32:38

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0