CELINE GÄSTBLOGGAR



TJENARE! precis som det står i överskriften så gästbloggar jag på idas blogg idag, jag heter Celine von Zeipel och är Idas kusin från malmköping, hon brukar kalla mig för celle. Vet ni fortfarande inte vem jag är så är det jag som pratar och är med i videoinlägget till majbrasan, det är också min gård som ida visade på alla bilder :) Ni får också en liten bild på mig här ovanför ↑. Jag hade en blogg jag me för någon månad sen, tyvärr var det någon som hackade sig in och tog bort den, så nu känns det UNDERBART att blogga igen! Jag kommer starta  en blogg nu i början av sommarlovet när jag då får tid efter all skola! Jag vill inte lägga ut vad bloggen ska heta för jag vill ju helst inte att någon tar namnet! Men när jag har skapat den kanske jag kan få komma hit och gästblogga igen och skriva adressen om ni är intresserade :)

Som ni kanske tror så är jag hästintresserad och så men där har ni väldigt fel! Jag är faktiskt allergisk mot hästar, lite synd när man bor på en hästgård. Så jag varken rider eller är intresserad av dom. Vi har ju fem hästar, tre som är våra och två som är inhyrda :) Men det jag vill bli/göra i framtiden är modell eller skådespelerska   ↓↓



↑ Här är några av mina favoritbilder i min portfolio, jag har alltså skapat en mapp med mina favoritbilder på mig själv eftersom jag drömmer om att bli modell. vad tycker ni? :)



↑ Här är ett tidningsinslag om teatern jag var med i för någon vecka sen, jag spelade polis och huvudrollen momo, teatern hette Momo eller kampen om tiden och det var extremt kul att medverka! Vi Va också på  förstasidan med en bild på hela våran dramagrupp! Hoppas att jag kan gå vidare och bli skådespelerska på dom teatrarna som jag har gjort!


Det är också jag som har gjort idas design på bloggen, tyvärr kunde jag inte fixa allt nu/idag så ursäkta för
att överskrifterna och menyn fortfarande är bruna, så småning om blir allt rosa :)

Tack Ida för att jag fick blogga lite igen, har verkligen saknat det! Hoppas jag kan komma och skriva snart igen!

KRAM // Celine von Zeipel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0