Torö, den lilla ön!

Lyckades få tag på en data här så passar på att blogga lite ;)

Har haft en mysig dag med sol, bad och kubbspelande! Åt nyss världens godaste middag, potatis me bea! :D
Asså potatis in my <3

Pappa har haft världens bästa samtal idag oxå! Kan ni gissa? :D
Snackade med Saida big sis som rider Elsa åt mig idag att hon var som sten i munnen och jättesurig vilket är jättekonstigt för hon var hur fin som hellst i torsdags och inte alls hård men hon stod ju helt igår och sen så
har hon gått i hagen hela dagen när det vart jättevarmt så det kanske är det men vet inte :S

Får väl känna imorrn hur hon känns!
Nu ska jag gå för Celine vill göra nått med mig! Vet inte vad, kanske är det en liten present eller kanske en liten ponniii, kanske godis eller så vill hon bara spela kort, nja skulle nog inte tro det men who knows? ;)


Kommentarer
Postat av: m'

jag har landställe på torö ! :)

2011-07-09 @ 21:56:11
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej, vill du också bli Månades foto vinnare och synas i min meny över mina 900 läsare?

Va med då på min fototävling i min blogg, va med du nu , läs mer i min blogg!

2011-07-10 @ 00:40:25
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Natta

Vart är du någonstans inte har du sagt till mig att du ska vara borta på torö !!! Jätte fiin blogg föressten :P <3

2011-07-10 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0