AW 2011 v.26! The best!

Shit! vart ska jag börja? Har hänt såå mycket och har såå mycket att skriva om! MASSA NYA VÄNNER, OTROLIGA TRÄNINGAR, ALLA GÄSTTRÄNARE, LÄGERLEDARNA!
Jaa allt har vart såå sjukt roligt och jag och Elsa har utvecklats så otroligt tsm! <3
Vi har inte fått en enda vägring, inte en enda rivning! Ja ni hör ju! Att hon ställt upp i typ 30 grader stekhet sol, 2 pass om dagen och ba kämpat på och gjort sitt bästa!
Nu vet jag att vi lugnt kan starta LA i höst eller tidigare! Hon som ägde stället var såå bra! Hon va roligt, hade sjukt bra träningar! Blir oxå såå glad när pappa och hon hade pratat och hon hade sagt att jag och Elsa skulle kunna gå längre än LA! :D Då blev jag riktigt glad :D
Har haft jätteroliga markarbetsträningar, underbara hoppträningar, otroliga terängträningar och helt amazing uteritt och bad me hästarna! :D
Dom träningar som gav mig mäst var båda med Alexander Zetterman och men Anna Wemlert(hon som äger AW) och sen mentalträningen med Alexander :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0