Hos fammi och fafa!

Är hos min farmor just nu och gör inget speciellt! Hade en välldigt mysig dag igår med Farmor i stallet och Tacos på kvällen! vi fick ta hand om en lite shettis(bilder kommer) som va skit göllig! :D

Idag kanske vi ska åka till lilla Årsta och bada, är inte så värst badsugen men det kommer väll ;) Ska åka till elsa sen efter och rida lite tror jag :) Hoppas twinsen är där, är jättepratsugen! :)



haha, alla har vi vart små! ;D

Och sen Saida, om du ser detta så messa mig om hur du ska göra med du vet ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

Ska du vara borta i helgen eller inte? Bara undrar om vi ska ta bucke då!

2011-07-14 @ 13:58:58
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/
Postat av: dessan

hahahahaha jag dör!!!

har elsan vart på bete i sommar? saknar dig älskling

2011-07-16 @ 21:11:09

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0