Hemma nu...igen!

Nu är jag hemma efter en dah på Torö och stallet :) Väntar på att kusin vitamin ska komma :P
Har haft en till mysigt men lite seg dag fört idag på Torö!
Regnade ju på morgonen och då ville jag och Celine spela spel som vi gjorde igår men då så skulle vi tydligen åka och kolla på nått jäkla träd, haha!
Men det var typ 300 år gammalt så tydligen var det något man måste se och sen så var vi på nån känd surfingstrand och sen tog vi en fika vid vattnet!
Åt luch och fika i stugan och sen så drog vi till boobi! Red först Bucke i kanske 20 minuter och sen red jag min egna lilla ponni på galoppbanan! Fick galoppera av sig ordentligt kan man säga och hon tyckte det var superkul :D Kände på henne i formen innan och efter. Innan var hon helt okej men efter mycket galopp som sagt så testa jag igen efter och då var hon bättre fast stark men inte så konstigt ;)
Nu går hon oxå på gräshagarna igen med Porcy :D
Badbilder från AW! :D Ni ser mig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0