en bra häst...

Gårdagen började med att jag fick stressa runt och ringa för att ha nån att vara med när mamma och pappa skulle åka ut med våra kompisar på deras seglebåt över natten. Fick tillslut tag på Lollsan så drog då snabbt till stallet. Fixade elsan, bucke och Lordi! Ridpassaet med Elsa var faktiskt riktigt lärorikt! En bra häst är bättre en ridlärare!

Fick sjuts hem av farmor, bytte om och cycklade sen och mötte henne :) Cycklade senare upp te "DP" haha och köpte godis och pizza :D Geekade sen Bomb It 2 hela kvällen och solsidan :D
Hon har nyss åkt och mamma och pappa kommer inte hem förns typ 5 så får väl ha tråkigt i min ensamhet tills dess! ;)
Min underbaring! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0