En bra dag med en slapp start!

Kvällen har spenderats på kinaresturang och hemma med mina småkusiner och deras föreldrar.
Vi har haft väldigt kul :) Lekt mycket kull, sprayat hår och spring och gå tävlingar :D
Tycker om när dom är här. Man blir lixom som barn igen och ba får springa av sig ;)


Stallet då! Planen va ju att Elsa oxå bara skulle skrittas men hon var så hård i magen av allt gräs så drog ut på vägarna och lät henne springa av sig lite. Sket i formen och hon ba fick lulla runt vilken hon tyckte var jättekul! Haha! Ibörjan var hon så seeg så ni anar inte så då galoperade jag av henne och hon hade örona frammåt hela tiden och sen blev honr iktig pigg så hon inte ens kunde skritta ;)
 Men sen blev det så at hon ba sprang utan att lyssna på mig sån fick göra lite skänkelvikningar och så ;)


min prinsessa! Visst är hon ba för göllig! :D


(inte från idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0