äääntligen hemma!

Asså shit! Har vart utan internet i en hel vecka! Asså såå sjukt, man är ju f*n beroende! Har haft det skönt och roligt men det har npg aldrig vart så skönt att komma hem tror jag! Har redan vart och ridit min lilla prinsessa och det verkade som att hon hade saknat mig, mamma och pappa oxå såklart!
Imorrn blire rida avslutningsritt med Saida och Cornis eftersom Saida ska flytta! :( Jätte tråkigt jue men hon har lovat att komma hit och träna mig ändå :D
Har vart och sett vilda russ, vart i Kneippbyn, badat, vart runt i Visby, ätit god mat och bara mysa och haft roligt!
På söndag kommer prinsen! :D Film från provridning kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0