Du betyder så sjukt jäkla mkt ♥

Cha Cha! :)
Har nyss kommit ut ur duschen :) Sorry att ni inte fick nått inlägg efter skolan men han verkligen inte :P Red ut med Ellinor i ungefär 1 timme kanske :) Det gick inte att trava och galoppera så mkt för det var så himla mkt snö men det gick på en väg som var plogat men den var dock ganska hal på endel ställen men men :) Kommer bilder sen senare :)

Men dressyrträningen igår gick så himla bra! :D
Är så himla stålt över min lilla ponny och Isabelle tyckte hon hade blivigt mkt finare och äntligen är mina händer mkt bättre :) Trodde verkligen inte att det skulle gå bra för det har gått dåligt hela vecan men nu går vi uppåt igen :) ska köra lite markarbete på fredag för Issa igen :)

Lite om skolan oxå då :) Vart en väldigt rolig och otroligt skön dag, började ju tio och det kmr vi att göra imorrn me oxå! :) Och smart som jag e så gick jag i snön med mina tygskor, smart :P  Ska snart äta (tror jag) men bloggar mera ikväll igen :)


Glömde skriva en sak igår att det inte blir någon tävling om mindre än 3 anmäler sig och vra inte rädda att skicka in en bild, har ju väldigt dålig humår så tkr det mästa är roligt ;P

 

Puss <33


Kommentarer
Postat av: Lollo<3

hahah, hur många gånger har du igentligen skrivit att du älskar elsa så sjukt mkt? :P <33 hih

2011-02-02 @ 20:09:46
URL: http://losz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0