Vilken känsla asså :D

Har nyss hoppat ut ur duschen, tror vi ska äta snart oxå :)

Träningen gick så sjuuukt jäkla bra! :D Saida lärde mig verkligen hur jag ska rida henne utan att behöva bråka med henne och rida med sittsen och det var jättekul! :) Vi red inte i värsta höga formen utan i en joggningsform för att jag skulle lära mig och hon jobbade verkligen på med bakbenen och ryggen :) Asså vilken skänsla det vra i galoppen, kändes som om man satt på en kudde, asså jag blev så stolt över min lilla ponni! =D

Har inte världens snyggste sits på bilderna för vi red typ bara på uttersidan så lättar hela tiden på inner, därför ser det så konstigt ut, var tvungen att jobba helöa tiden för så fort jag bara satt där så gick det dåligt, eller dåligare ;)




Kommentarer
Postat av: Emmis

Kan du inte gör mer inlägg per dag? <3

Älskar din blogg:p

2011-04-27 @ 19:30:15
Postat av: Saida

:)

2011-04-27 @ 21:32:18
URL: http://Saida.devote.se
Postat av: saida

lägg upp bilder från galoppen!

2011-04-28 @ 11:44:30
URL: http://saida.devote.se
Postat av: Linnea

heej!

kan inte du lägga in typ stall outfit och bara vanliga outfits ;) <3

2011-04-28 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0