Sjukt nöjd med plutten! =D

Tävlingen gick jättebra och jag är supernöjd! :D Eftersom det är Elsas hemma plan så var det många som kände igen henne så det var ju jättekul :)

LD+5 0:0a 2:a placering

Är inte alls nöjd. Jag red som en kratta/apa, jua vad man nu vill kalla mig :( Hade inte skänkeln om och tog taskiga svängar i omhoppningen. Var sååå närvös oxå för elsa uppfödare var där och massa som viste vem Elsa va och då vill man ju göra sitt bästa och visa hur mycket vi har förendrats sen förra gången ;) Men så snäll som min ponny är så kom vi ändå 2:a med 1 hundradel från vinnaren :) I förövrigt var hon ganska seg :P

LC 0:0 3:e placering

Är så sjuukt nöjd med både Pelsi och mig :) Nu red jag på hindrerna som jag brukar och ska och inte bara slängde med armarna överallt! Hon hoppade jättefint och tyckte det vra roligare när jag var med :D
Finns inget att klaga på :) Johanna (uppfödaren) tyckte det såg jättefint ut :)


Dålig kvalite här men hittade äntligen en bra skärpa men det var när jag fotade dom andra
som red LB ;)








kolla t.ex. den hära fina bilden på Tuva och Glen, skillnad från den första bilden va?

Är verkligen sjukt nöjd med plutten :D


Kommentarer
Postat av: m'

fotade du mig ? :D<3

btw, grattis! Såg jättefint ut :)

2011-04-24 @ 18:28:24
URL: http://tsmklararviallt.blogg.se/
Postat av: Lollsan

Nee, vad är skillnaden? :P Ni hästtjejer lägger märke till om bara foten är vriden åt höger typ XD haha <33

2011-04-24 @ 18:50:21
URL: http://losz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Tuva hoppar väll högre på bilden ?? eller :)

2011-04-25 @ 22:03:09

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0