Tävlingsresultat =D

Shit vad jag har mycket att göra på bloggen nu! AA, men börjar med tävlingsresultaten ;)

LC:1 61,48 %

Var jättefin hela tiden :) Programmet gick bra men jag rider inte så mycket på banan och tänker mäst på programet så då blir hon mycket ostadigare men är supernöjd! :D Dock fick jag -2 för jag viste inte att fri skritt betydde på helt lång tygel, har aldrig övat på det men strunt samma :P Kommer ihåg att jag vra överlycklig på colekting för hon vra så

LB:1 58,62 %

På framridningen var hon lite stark och tung och ville inte riktigt som jag ville. Men sen på colekting blev hon finare och hon var fin i programmet utan att hon kickade och bytte men men :P
Tyckte i alla fall att dommaren var lite hård för tyckte Elsan var värd mer, hon har dömt mig förut i samma program och då fick jag mindre så det vraju bra :) Men har ridit programmet på 62 % och hon är ju mycket finare nu så... ;)

Nästa gång det blirb dressyr ska vi bara åka på 1 klass för varken jag och Elsa tyckte det var speciellt roligt med en till, hon blev bara trött och jag tröttnade lite, kan man kanske säga :P








Älskar dig min lilla prinsessa! Vi var ju i alla fall lätt snyggast, haha! <3

Ett välldigt bra ställe fast kanske inget om det är ens 3:e dressyrtävling, bara massa duktiga dressyrryttare :P


Kommentarer
Postat av: Carro

Duktiga! <3

2011-04-23 @ 13:36:54
URL: http://tvillingryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0