Lite roligt bara :)

Har tagit den hära från Carro =)


Namn: Ida
Tatueringar: nope
Längd: 164 cm
Skostorlek: 36 :)
Hårfärg: Brun/blond typ ;)
Är du kär i någon: Nepp
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du på självmord: haha, nej vad är det för fråga?
Tycker andra att du är attraktiv: Vad betyder det?
Vilket schampo använder du: Matrix eller vad det heter :)
Vilken parfym använder du: Olika
Vad är du rädd för: Gud massa men typ läskiga gubbar, mörker ja, mycket ;)
Gillar du berg- och dalbana: Haha om dom inte är för läskiga :P
 

SENASTE…


Låten du lyssnade på: Oj, kanske The Writer med Ellie Goulding :p
Låten du hade på hjärnan: Ingen aning, kanske Bailando
Låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar :P
Personen du ringde: Cornis, eller hon ringde mig ;)
TV program du tittade på: Nått på 5:an igår
Personen du tänkte på: Hehe Carro :)

FAVORIT…

Mat: Potatis i ungn :)
Låt: tror The Writer
Sak attt göra: Vara i stallet och ta hand om min älskilng <3
Sport: ridning :)
Dryck: Fanta!
Kläder: Olika :P
Film: oj vad svårt, ingen aning faktiskt :P

SENASTE…

Bok du läste: Gossip Girl
Personen du fick mejl av: I don´t know
Personen du fick brev av: AW
du fick sms av: mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, läänge sen...

ÖVRIGT…

Vad har du gjort idag: vart med mina kusiner och ridit
Var det kul: jaa
Hur tidigt stiger du upp: När det är skola typ 6:45 och på helger när jag vaknar
Gillar du att slåss: haha nej?
Vad ska du göra ikväll: kolla på ponnyakuten! =D
Är du seriös: Nja, det vet jag inte
Vad är du allergisk mot: Inget fast det verkar ju som om jag är mot luft :P
Var har du ont: ingenstanns
Använder du hårspray: Nepp
Kan du stå på händer: nej :(
Favoritserie: Ponnyakuten ofc :)

ÖVRIGT MER…

Salt eller socker: socker såklart!
Gillar du ketchup: Jaa! =)
Var du glad igår: Ja, det tror jag nog.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Tror inte det?
Stockholm är: En stad, haha vad ska man skriva.
Göteborg är: roligt :)
Kan du sjunga: haha neej :P
Mer värt än guld: mycket!
Spagetti eller makaroner: makaroner :)
Ett land jag helst vill besöka: Gud, vet inte men Island skulle vara ganska coolt.
Pålägg som gäller: Äter inte så mkt men lite ost kanske :P
Dagens dryck: Actimel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Skriv ditt namn här<3:
Kom ihåg mig?

din e-postadress: (bara jag som ser<3)

har du en blogg?<3:

Kommentera här<3:

Trackback
RSS 2.0